MASSETER KASI BOTOKSU NEDİR?

Botoks saflaştırılmış bir protein türüdür. Migren ve kas spazmlarının tedavisinde aynı bakteri kullanılarak yapılır ve deneyimli bir doktor tarafından uygun dozlarda verildiğinde güvenli bir prosedürdür. Sinirlerin aktivitesini bloke ederek ve kasları rahatlatarak etki eder ve sadece kozmetik amaçlı değil, geniş kapsamlı tıbbi prosedürler için de kullanılır.

Masseter kası botoksu 5-10 dakika süren ağrı hissedilmeyen bir uygulamadır. İyileşme süreci yoktur dolayısıyla kişi hemen sosyal hayata dönüş yapabilir. Botoksun etkisi 4-7 gün sonra başlar ve tam iyileşme çene hattında dengeleme etkileri bir ay sonra görülür. Seans aralıkları 3 ay olup en az 3 seanslık paketler olarak uygulanmasını tavsiye ederiz. Masseter kası botoksu yapılırken her bir kasa kaç ünite botoks yapılacağı, yapılma yeri ve seans aralıkları hastaya özel belirlenir.

MASSETER KASI BOTOKSU İLE HANGİ SORUNLAR TEDAVİ EDİLİR ?

• Bruksizm (çene sıkma)
  • Diş gıcırdatma
  • Çene ekleminde ağrı
  • Şiddetli ve devamlı baş, boyun, kulak ağrısı
  • Çenenin kare görünümü

MASSETER KASI BOTOKSU KİMLERE UYGULANMAZ ?

• Hamile bayanlara
  • Emziren annelere
  • 12 yaş altı olan çocuklara
  • Kan sulandırıcı kullananlar
  • Hemofili (pıhtılaşma bozukluğu)
  • Botulinum toksine karşı aşırı duyarlılığı olanlara ve genel sağlık problemi olanlara çene botoksu uygulanmamaktadır.